Zaznacz stronę
7 trików na motywację pracownika – które zawsze działają

7 trików na motywację pracownika – które zawsze działają

Faktycznie jednak gdy pracuję z menadżerami na różnym szczeblu i z różnym stażem, często słyszę pytania:
Czym motywować pracowników, by „chciało im się chcieć”?
Co im dawać, a może zabierać?
Jakie benefity są najlepsze?
Stawiam wówczas tezę, czy na pewno chodzi o to, żeby coś dawać czy ograniczać, czy benefity stanowią jedyną opcję? Wg mnie nie i o wiele bardziej każdy z nas doceni to, jak zostanie zauważony to, że przełożony wskaże, że jego praca ma sens, że poczujemy się dowartościowani jako ludzie. W tych aspektach znajdują się podwaliny prawdziwej motywacji, bo nic nie ma takiej wartości jak „dobre słowo”

czytaj dalej
Czy warto być empatycznym szefem?

Czy warto być empatycznym szefem?

Ostatnio, z punktu widzenia czasów, w jakich przyszło nam wszystkim funkcjonować, w których nie jest łatwo prowadzić biznes, czy pracować ze swoim zespołem, gdy często zmuszeni jesteśmy do pracy w strukturze rozproszonej i w ciągłej zmianie, rozmawialiśmy w firmie o empatii.

czytaj dalej
Stawiasz sobie cele?

Stawiasz sobie cele?

Dlaczego warto wciąż stawiać sobie cele, mimo iż nie każdy się uda zrealizować? Mało kto z nas stawia sobie takie pytanie. Raczej skupiamy się na tym i szukamy odpowiedzi na to, jak wyznaczyć sobie cele lub jak je osiągać – czyż nie? Dlaczego jednak w ogóle warto, mimo że część się udaje realizować a cześć nie, to już pytanie, które sięga trochę do innych sfer naszych pokładów świadomości i tożsamości.

czytaj dalej
Prawdziwego szefa poznaje się po…

Prawdziwego szefa poznaje się po…

No właśnie po czym? Zapewne jest wiele takich elementów, jakie można by tu wymienić. Chciałbym się skupić i przy okazji zaprosić Was do refleksji na temat umiejętności DELEGOWANIA, bo… …prawdziwego szefa poznać można po tym: „w jaki sposób dzieli się swoją władzą,...

czytaj dalej
Czy zespołowość przetrwa w trudnych czasach?

Czy zespołowość przetrwa w trudnych czasach?

Podjąłem ten temat i postawiłem takie pytanie, ponieważ dziś większość firm ze względu na sytuację zaczyna pracę lub już pracuje w tzw. „zespołach rozproszonych”. Wielu z nas ma obawy czy pracując zza ekranu komputera, bez codziennych fizycznych kontaktów z innymi w...

czytaj dalej
„Prokrastynacja – to codziennie się dzieje”

„Prokrastynacja – to codziennie się dzieje”

Co to jest to tajemnicze słowo „prokrastynacja”? Poprosiłem moją koleżanką z biura Angelikę, by rozwikłała tę zagadkę i znalazłareceptę. Zobaczcie co napisała, a ja podpisuję się pod tym w 100%, bo trafia w sedno sprawy. Kiedysam prowadzę szkolenia z tej tematyki, to...

czytaj dalej
Szef, też człowiek!!

Szef, też człowiek!!

Dobry, skuteczny lider zawsze jest na posterunku, potrafi dobrze delegować zadania, jest wyrozumiały dla pracowników, udziela informacji zwrotnej, chwali, walczy o swojego pracownika u przełożonych, rozwiązuje konflikty, wyciąga wnioski, analizuje sytuację rynkową,...

czytaj dalej
Zmiany, zmiany, zmiany…

Zmiany, zmiany, zmiany…

Są takie sytuacje w pracy zawodowej, że nagle zmienia się rzeczywistość, w której działasz. Masz zaplanowane działania na najbliższy miesiąc, kwartał, może nawet rok. Masz postawione cele, wizja staje się realna w jakimś stopniu, bo dzień po dniu po kawałeczku ją realizujesz i nagle…

czytaj dalej