Cykliczny Briefing – czy to strata czasu?

Cykliczny Briefing – czy to strata czasu?

Po jednym ze spotkań w firmie, u potencjalnego klienta, naszła mnie refleksja, którą chciałbym się z Wami podzielić i przypomniał mi się cytat, który zaraz odnalazłem: „Organizowanie jest tym, co robisz, zanim zaczniesz coś robić, dzięki czemu kiedy już to robisz, nic...

czytaj dalej
Jak zrobić dobrego menadżera?

Jak zrobić dobrego menadżera?

To jest temat, który spędza sen z powiek wielu właścicielom firm, zarządom czy działom HR. Jeśli by się głębiej zastanowić, to najpierw trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie - co jest wyznacznikiem „dobry”? realizuje cele wymaga od podwładnych jego dział przynosi...

czytaj dalej

Jak zrobić dobrego menadżera?

Jak zrobić dobrego menadżera? To jest temat, który spędza sen z powiek wielu właścicielom firm, zarządom czy działom HR. Jeśli by się głębiej zastanowić, to najpierw trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie - co jest wyznacznikiem „dobry”? realizuje cele wymaga od...

czytaj dalej
Jak zrobić dobrego pracownika?

Jak zrobić dobrego pracownika?

Jak zrobić dobrego pracownika? „Zwolnić tego, co nie jest dobry i zatrudnić idealnego” – raz kiedyś usłyszałem coś takiego na jednym ze spotkań. Jeden kierownik radził tak drugiemu. Proste prawda? Podszedłem, zapytałem: „A jaki to ten idealny?” – no i zapadła...

czytaj dalej
Co powie Ci trener, czego nie usłyszysz od pracownika?

Co powie Ci trener, czego nie usłyszysz od pracownika?

Byłem raz świadkiem takiej rozmowy: - Aniu, przygotuj zestawienie sprzedaży za ostatni tydzień z podziałem na …. i… do tego … - Szefie, takimi raportami zajmuje się Wojtek z działu sprzedaży. - Ja chcę, byś Ty mi przygotowała, masz dostęp do danych. To chyba nie...

czytaj dalej