„Ufaj swoim współpracownikom i buduj zaufanie do siebie – to podstawa dobrych relacji z pracownikiem”
Ufać pracownikom to dać im przestrzeń do działania i wierzyć, że wkładają serce w to co robią w pracy. Z drugiej strony, co robić, by budować zaufanie do siebie jako szefa? Bo przecież naturalne jest, że jeśli pracownik darzy zaufaniem przełożonego to wzrasta jego zaangażowanie w pracę.
Cykliczny Briefing – czy to strata czasu?
Po jednym ze spotkań w firmie, u potencjalnego klienta, naszła mnie refleksja, którą chciałbym się z Wami podzielić i przypomniał mi się cytat, który zaraz odnalazłem: „Organizowanie jest tym, co robisz, zanim zaczniesz coś robić, dzięki czemu kiedy już to robisz, nic...
Jak zrobić dobrego menadżera?
To jest temat, który spędza sen z powiek wielu właścicielom firm, zarządom czy działom HR. Jeśli by się głębiej zastanowić, to najpierw trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie - co jest wyznacznikiem „dobry”? realizuje cele wymaga od podwładnych jego dział przynosi...
Jak zrobić dobrego menadżera?
Jak zrobić dobrego menadżera? To jest temat, który spędza sen z powiek wielu właścicielom firm, zarządom czy działom HR. Jeśli by się głębiej zastanowić, to najpierw trzeba by sobie odpowiedzieć na pytanie - co jest wyznacznikiem „dobry”? realizuje cele wymaga od...
Jak zrobić dobrego pracownika?
Jak zrobić dobrego pracownika? „Zwolnić tego, co nie jest dobry i zatrudnić idealnego” – raz kiedyś usłyszałem coś takiego na jednym ze spotkań. Jeden kierownik radził tak drugiemu. Proste prawda? Podszedłem, zapytałem: „A jaki to ten idealny?” – no i zapadła...
Co powie Ci trener, czego nie usłyszysz od pracownika?
Byłem raz świadkiem takiej rozmowy: - Aniu, przygotuj zestawienie sprzedaży za ostatni tydzień z podziałem na …. i… do tego … - Szefie, takimi raportami zajmuje się Wojtek z działu sprzedaży. - Ja chcę, byś Ty mi przygotowała, masz dostęp do danych. To chyba nie...